Saturday, October 17

YAY!

ouh yes, OUTING ;DDD

pmr dah habis, jom kita keluar ramai-ramai-ramai eh kawan ;D

haaa tadi g rumah alia, g rumah yasmin, jumpa dia and mcm-mcm lagi lahh :)

kat rumah alia jumpa kawan lama dan jauh, faris aziz. haha ;D
borak-borak-borak, main camera, liyana tarik rambut aku. hahahaha :DD
anis HOT gila, dia pkai shade. WOOOOWWWW :DDD

then pegi opn house sape ntah. jumpa naqib, kamil, najaa, and yg lain lah. borak-borak-borak ;D

then pegi grand, beli barang for open house. haaa gurau-gurau-gurau mcm budak. haha ;DD nmpk mira :)

then opn house rmh yasmin. aku malu-malu. cam siaa je. HEHEHE ;D

then balik jalan kaki, and and ....* tak nak crita lah :)

balik rumah, golek-golek, msg-msg, and and; gelak-gelak tgk Super Junior <33

and just now aku bace blog dhiya. yeah, aku dah miss benda yang gila happy semalam kat rumah liyana nasir. arghh frust je, because abg aku tak leh hantar. hmm bia lah, bnde dah lepas :)