Saturday, December 5

Adhwa's House-Staying :)

On 31st November, 
aku pergi rumah adhwa.
Stay situ for a week.
Aku sampai je situ,
nampak gitar then bahan dia lah.
Nanti kalau aku dengar dia main,
tak tidur malam aku.
Tapi lepas aku dengar, sedap je.
Hahahaha :D

This sweet girl dapat guitar for her birthday,
aku jelous gila kau tahuu! -.-

Staying kat situ, 
banyak benda yang aku tak pernah rasa nak buat aku buat.
Dia buat aku 
Karoke, 
Stay up late,
Belajar main gitar,
Online setiap sejam,
Snap picture gila banyak guna webcam,
Memasak benda yang aku tak pernah masak,
Makan hidangan yang pedas gila setiap hari,
Jatuh kerusi banyak kali,
Main badminton petang-petang,
Membahan sesama-sendiri.
And lastly,
Dia buat aku gelak, everyday.
Suka sangat dia membahan aku.
Hahahahahahaha :P

Last day kat situ, aku maen gitar je satu hari tu.
Malam tu pak su and mak su aku belanja makan kfc,
hehh makin gemuk aku :P

What ever it is, memang best lah :D
Thanks to you Adhwa Najaa bt Ahmad Shah :)


caption : sebelum menonton so you think you can dance,

caption - selepas menonton so you think you can dance :)

* two of the webcam pictures :P