Friday, December 18

BUDUH

Awh, first time saying ‘buduh’ kat blog ni. Hahahahah :P

Back to the story. Aku tengah sedap-sedap online and chatting semua. Then perut aku melapar pulak. So nak ikut kehendak perut yang still tak breakfast and lunch ni, aku pegi lah makan pukul 4 tadi. Aku off laptop. Sambil aku makan ayam + ikan + nasi tu, aku tengok lah CSI : NY. Akak aku pegi naik atas. Then mama aku suruh masak untuk ayah aku. Haa okay aku pergi masak. Then aku naik lah atas, nak sambung online lah kan. Because tadi aku ade cakap kat chatter aku yang aku nak g makan kejap. Once aku masuk je bilik aku, broadband tu dah hilang dah. Aku cari lah, rupa-rupanya akak aku guna. BUDUH, aku dah reserve nak pakai sorang today kan? Dah tu boleh buat muka taik dia tu. Boleh dia kata, adik kena beralah. Memang BUDUH lah. Erghh ayah, bila ayah nak pasang wireless kat rumah ni? Penat lah Maria yang bukan penyabar ni nak menunggu giliran nak online -.- *terlalu marah, sampai terlepas buduh itu :(

*just now, tetiba aku connect kat wireless network ‘autobots’ whoever you are, thanks taw. Hahaha ;D