Tuesday, November 9

Mari berceritaaaaaa

Okay ini cerita pagi, i mean pagi-pagi buta 9 November 2010.

Semalam Isnin aku cuti, jadi malam sebelumnya aku tidur lambat kunun tak sekolah nak online sepuas-puasnya. Akibat daripada itu, aku lemah dan mengantuk pada pagi Isnin, lalu aku menyambung tidur sehingga pukul 3 petang. Haa bangun sajaa Arina call, serious suara aku macam bangang hahaha. Back to the story, malam Isnin aku cuba lah tidur dengan main Rubik's Cube and dengar lagu-laguan. Lalu tertidurlah perempuan bernama Maria Ameina Ahmad ini.

Dalam dunia mimpi, aku sedang membaca akhbar Harian Metro. Terdapat liputan orang kena bunuh kemudian mayatnya dibungkus serupa pocong diletakkan di buaian bayi yang tergatung kat siling tuu. Err dengan darah yang masih tak kering dia pegi bungkus, kat kain kafan tuu ada darah-darah haaa the scariest pocong ever yang aku pernah nampak.

Next aku terus bangun, tak boleh tidur balik. Its 3AM kott, i was to scared to get up from my bed to reach my phone at the study desk. Sebelah aku ada Sony Walkman jadi aku pasang lah lagu clubbing etc so that aku tertidur. Haa at last aku tidur lah, rasanya aku tidur kejap sangat. Grr serious scary, i was soo unfortunate to dream that, until now aku still terbayang how the pocong looks like.

Then pegi sekolah aku dok cakap pasal pocong je, hahhh wth.

I was just sharing, sorry if i malam nanti korang dok teringat sampai tak boleh tidur hahaha.